Searching...
Sunday, July 15, 2012

TIGA HATI DUA DUNIA SATU CINTA

5:28 PM
sekian lama..aku terus tertekan dengan perasaan ini
ingin ku bebas lewati rintangan..namun kesalahan masa lalu menjerat aku
Tuhan..bebaskan aku dari fatamorgana ini
aku bosan dengan kepalsuan..aku penat dengan semua tipu daya yg mengatasnamakan cinta..

ahhh setiap ingin ku pecahkan cermin ini..seakan aku sendiri yg kan pecahkan kepala ku sendiri..

adakah yg mengerti aku...
tidak...

tak ada..

n takan pernah ada..

karena jujur..
aku selalu tutupi semua dari orang lain..

sahabat aku merindukan seorang sahabat tapi..
aku takut..aku sangat takut dengan namanya sahabat yg bertopeng..

karena pernah..bahkan sering semuanya menikam ulu hati ku..

kekasih..
aku sangat merindukan kekasih..

yang bisa membawa ku dari dalamnya lembah..

bukan hanya meniupkan angin syurga semata..tapi menghujatku di waktu aku tertidur

inikah kehidupan..inikah jalan Tuhan

bosan..bahkan aku benci dengan diriku yg selalu iba walau dia or mereka menghujatku..

bodoh kah aku...

munafik kah aku...

Cinta hempaskan sayap mu..bawa aku terbang jauh lewati dua dunia

cinta dan semua rasa ungkapkan lah mimpi hati jalani satu cinta..

tiga hati yang aku punya..

seakan semua menekan perasaan yg seiiring bergemuruh..dengan kasih sayang yg aku punya

dua dunia yang aku mimpikan..

seakan satukan kehidupan nyata dan kematian menjelma di setiap ku hirupkan oksigen..ke dalam paru ini

dan satu cinta yg aku punya..

bagaikan heroin yg memabukan dan membius saraf di otakku..hingga kematian akan hadir di setiap ku pejamkan mata

0 comments:

Post a Comment